Scissorsister Reunion - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rachelle&Martine Holst - WaarBenJij.nu Scissorsister Reunion - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rachelle&Martine Holst - WaarBenJij.nu

Scissorsister Reunion

Door: Rachelle&Martine

Blijf op de hoogte en volg Rachelle&Martine

12 November 2013 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nou hier zijn we dan!
Even tijd om wat te typen na een hele middag slapen.

Om bij het begin te beginnen, een klein stukje over onze voorbereidingen.
Rachelle loves this story!

We waren aan het skypen toen Rachelle al 3 maanden in Australie zat.
Martine was op vakantie in Egypte, hier zijn de plannen ontstaan.
Groen licht op 't werk, dus het plannen kon beginnen.
Dit ging niet zonder pijn of moeite,
Martine is nogal laks van aard ;)
De creditcard zou al weken binnen moeten zijn.
Onze reis was ondertussen zo goed als gepland, Rachelle had haar werk wel gedaan.
Aangezien Martine haar mail niet zo vaak leest en dus ongeveer 1300 mails in haar inbox heeft, had ze over de mail van de bank heengelezen en deze na weken pas ontdekt.
Creditcard was er uiteindelijk ook, niks stond ons meer in de weg.
De planning is als volgt: Australie, Nieuw Zeeland (Zuidereiland), Fiji, Australie, Hongkong.

Nu ondertussen in Nieuw Zeeland, Christchurch, aangekomen.
Na van het vliegveld ons stulpje gemaakt te hebben (we hoefden maar 12 uur te wachten voordat we in ons hostel konden inchecken), hebben we ook ons hostel bereikt.
Daar later meer over, we zijn uiteraard in Sydney begonnen.

Nadat Martine vrijdagavond laat in de storm is aangekomen, hebben we onze eerste nacht samen doorgebracht sinds maanden.
Zaterdagochtend vroeg weer het wekkertje, Rachelle had lekker vroeg de BridgeClimb gepland zodat Marine over haar jetlag heen kon komen. Thanks Rachelle!
HarbourBridgeClimb was amazinggggg! (zie foto's)
Na 3,5 uur over de brug te hebben gelopen hebben we geluncht bij Pancakes on the Rocks en daarna weer terug naar ons prachtige huisje in Wilberforce bij Karl&Cheryl.
In de trein onderweg naar dat huisje heeft Martine haar nieuwe mattie leren kennen. Onafscheidelijk voor de komende 3 a 4 weken als het aan hem ligt.
Maandag met dubbele gevoelens ons huisje aan kant gemaakt en koffers weer ingepakt om onze reis naar Nieuw Zeeland te starten. Karl&Cheryl, you guys are the best! Miss you and we love you!

Hier dus vandaag aangekomen. Na 12 uur wachten erg moe, dus dachten dat het slim was even een tukkie te doen.
Lees: tot 9 uur 's avonds geslapen. We hebben dus al veel gezien van Nieuw Zeeland.
Morgen weer een nieuwe dag, hopelijk net zo zinvol als vandaag ;)

Dikke kus van ons. Wij gaan nu weer slapen, want we zijn al 2 uur wakker!

ps. het is hier precies 12 uur later!!!

English version:

Hi there,
finally we've found some time for our first story..
To start from the beginning: we have a little story about our preparations. Rachelle loves this story;)!

It's been 3 months since Rachelle left Holland to go to Australia. Martine was on a holiday in Egypt and we were skyping. Thats where our travelplans started.
Martine had green light from her work so the planning could really start!
It wasn't without any trouble. Martine is kinda lazy from nature;) The creditcard should've been there by now.. Our trip, on the other hand, was as good as planned, Rachelle did her job;) Martine doesn't read her mail that often and has only got 1300 emails in her inbox. weeks later she discoverd a mail from her bank and she had to activate her card. The creditcard was finally there, so nothing could stop us:)!

Our travelplans are:
Australia, New Zealand, Fiji, Australia, Hongkong and back to Holland again:)

At this moment we are in New Zealand, Christchurch!
After we arrived we made the airport a bit like our home (we had to wait 12 hours till our check-in time in our hostel).
After 12 hours we finally arrived in our hostel. More about that later, we started our adventure in Sydney.

Fridaynight Martine arrived in Sydney, in the storm, and after 9 months we spend our first night together.
Saturdaymorning, early wake-up call. Rachelle tought it was a good idea to plan the harbour bridgeclimb in the morning to help Martine over her jetlag.. Thanks Rachelle.
Harbour Bridge climb was Amazing!!!!! after 3,5 hours walking over the bridge we had a nice lunch at pancakes on the rocks. after that we went back to our little cottage in Wilberforce at Karl&Cheryl their place.
In the train back Martine met her new friend. Inseparate for the next 3 till 4 weeks if its up to him:)

Monday we had to clean our cottage and pack our bags for our trip to New Zealand. We had mixed up feelings because we hated to say goodbye to Karl&Cheryl.. You guys are the best, we miss you and we love you! Xxxxx

Today we arrived in Christchurch. after 12 hours waiting we were very tired, so we thought it was a good idea for a powernap. We end up sleeping till 9 pm. So, so far we've seen a lot from New Zealand. Luckely we've got a new day tomorrow, hopefully as usefull as today:)

Lots of love.. We're going back to sleep now, already awake for two hours haha lol!
Xx

• 12 November 2013 - 11:46

Lenie :

hoi meiden ,leuk om jullie zo te volgen , kijk elke x naar jullie verslag maar nee hoor stond niks hihi,maar vandaag wel super leuk ,vind fijn dat jullie zo genieten ,en we blijven jullie volgen dikke knuffel uit het regenachtige nederland gr van ons xxxxx

• 12 November 2013 - 16:38

Brenda:

Hey martine zo te lezen heb je het erg naar je zin. Veilig aangekomen geniet er lekker van dikke kus van de muldertjes

• 13 November 2013 - 12:55

Daniëlle:

Hoi lovers,

Geniet ervan en niet te veel slapen hé! Dikke kus

• 13 November 2013 - 13:18

Moems/Christel:

Haaaaaiiiiii Girls,
    Ik was al op de hoogte natuurlijk maar een leuk begin hoor jullie eerste reisverslag en nog 2-talig ook dus zo haal ik ook mn Engels weer op hahahaha.
    Nu op naar jullie Nieuw Zeelandse avonturen.
    DIKKE KUSSSSSSSS

• 13 November 2013 - 13:56

Anja:

Hoi Martine en Rachelle,
    al aardig op de hoogt van jullie wel en wee. Maar wat een leuk reisverslag , ook nog in het Engels. ik ga jullie volgen. Ik mis onze praatjes in de late namiddag op kantoor samen met Anja Q.
    leuke foto's zie ik via FB voorbij komen.
    Je moeder en ik hadden al fantasieën om ook naar Fiji te komen maar de kosten worden ietsiepietsie teveel, dus dat doen we maar niet.
    heel veel plezier en veel liefs

• 13 November 2013 - 14:11

Anja Quak:

Hallo tientje en je vriendin leuk om jullie zo te volgen dan blijf ik toch op de hoogte en je weet ik wil alles weten ha ha ik mis je wel hoor al is het alleen al dat ik je 's,avonds niet zie werken en dat ik kan kijken ha ha nou uitkijken en veel liefs xxxxx quakkie

• 13 November 2013 - 14:19

Wilco Van Der Holst:

Ha Meiden, wat leuk om jullie zo te volgen
    Klinkt allemaal leuk en spannend. Dike knuf vanuir Maassluis and take care. Kus Ome Wilco ;)

• 13 November 2013 - 15:41

Erica:

Hoi Tien en vriendin ,
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben en dat op deze manier delen met de thuis blijvers.
    Helemaal met de foto`s erbij !
    Kijk uit en geniet zo veel je kan .Dikke kus XX Erica

• 14 November 2013 - 13:55

Erik:

Hoi meiden
    wat leuk om op deze manier jullie te kunnen volgen.
    Maak er een geweldige tijd van.
    Martine we missen je hier.
    Liefs Erik

• 15 November 2013 - 17:48

Ineke:

Meides geweldig wat jullie allemaal zien en mee maken vandaag weer die foto van die dolfijnen daar kan je toch alleen maar van dromen. Ik wil nog een ding zeggen genieten genieten en nog eens genieten dit overkomt je( misschien) maar een keer in je leven.goetjes en een knuf van Django Dj en Harold

• 17 November 2013 - 09:31

Martha:

Hoi martientje en vriendin ;)
    Heel leuk om jullie zo te volgen op jullie avontuur , veel plezier e n een groetje van beppie en mij xx

• 17 November 2013 - 17:57

Annette:

Hoi lieveTientje en vriendinnetje,

Wow wat gaaf hebben jullie het. Ik ben stikjaloers!!!
    Ik hoop dat jullie nog een hele leuke en fijne tijd samen hebben.
    Nou meiden doe voorzichtig en geniet!!!! ervan. Dikke kus xxx

• 21 November 2013 - 19:26

Marian Van Eijk:

Hoi schoonheid en gaat het allemaal naar je zin het ziet er allemaal geweldig uit ik vind het geweldig voor je maak een hoop plezier en geniet van deze vrijheid veel liefs marian